Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η υποστήριξη των μαθητών
με δυσκολίες μάθησης υλοποιείται:
α. από τον εκπαιδευτικό της τάξης
στις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες ειδικής αγωγής και
εκπαίδευσης
β. συνεργατικά από τον
εκπαιδευτικό της τάξης και τον ειδικό παιδαγωγό στο πλαίσιο λειτουργίας του
τμήματος ένταξης και
γ. συνεργατικά από τον εκπαιδευτικό της τάξης
και τον ειδικό παιδαγωγό στο πλαίσιo υλοποίησης του θεσμού της συνεκπαίδευσης/παράλληλης
στήριξης.
Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε πώς η
Κική Τσακάλου, νηπιαγωγός του νηπιαγωγείου Βεργίνας, αντιμετώπισε τα προβλήματα λόγου
μεγάλου αριθμού νηπίων του τμήματός της.https://docs.google.com/file/d/0B2_e1YK0J_0jeFRxdEROZkd2WTA/edit
Τέλος στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την ημερίδα μας και τα...παραλειπόμενά της
https://docs.google.com/file/d/0B2_e1YK0J_0jbWxqTkN4VngycHM/edit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.