Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Εκπαιδευτική υποστήριξη νηπίων στο τμήμα ένταξης και στο κοινό τμήμα με ή χωρίς παράλληλη στήριξη

Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η υποστήριξη των μαθητών με δυσκολίες μάθησης υλοποιείται:  
α. από τον εκπαιδευτικό της τάξης στις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

β. συνεργατικά από τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον ειδικό παιδαγωγό στο πλαίσιο λειτουργίας του τμήματος ένταξης και

 γ. συνεργατικά από τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον ειδικό παιδαγωγό στο πλαίσιo υλοποίησης του θεσμού της συνεκπαίδευσης/παράλληλης στήριξης.

Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε πώς  η Κική Τσακάλου, νηπιαγωγός του νηπιαγωγείου Βεργίνας, αντιμετώπισε τα προβλήματα λόγου μεγάλου αριθμού νηπίων του τμήματός της.

https://docs.google.com/file/d/0B2_e1YK0J_0jeFRxdEROZkd2WTA/edit

Τέλος στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την ημερίδα μας και τα...παραλειπόμενά της

https://docs.google.com/file/d/0B2_e1YK0J_0jbWxqTkN4VngycHM/edit

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Παιχνίδια του χθες και του σήμερα


Το παιχνίδι  των παιδιών -μια κύρια δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο-  έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι συμβάλλει στην ανάπτυξή τους. Επίσης, αποτελεί ένα σημαντικό πλαίσιο μάθησης,  το οποίο πρέπει να αξιοποιείται στο νηπιαγωγείο. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε πώς τα παιδιά του 12ου Νηπιαγωγείου Βέροιας με τη νηπιαγωγό τους Δήμητρα Γιάγκογλου έπαιξαν και έμαθαν: